До окончания голосования осталось:
Pinky.Solutions
326
(19)
Loading...
Автор проекта: Микитин Марія Василівна
Про проект:

Ми всі робимо покупки в Інтернеті: це легко, швидко і зручно. Замовлення нового смартфону або сукні з будь-якої частини світу займає лише кілька кліків. Але є те, чого ніхто не любить — несподівані сюрпризи. Недоставлений вчасно іPhone X, не того розміру/кольору сукня як мінімум псує настрій. Якщо ви не задоволені своєю покупкою онлайн, ви можете за допомогою Pinky.Solutions в декілька кліків вирішити конфлікт з максимальною економією часу, нервів та коштів, не звертаючись до юристів та судів.

Актуальність проекту

Здебільшого пересічні українці здійснюють онлайн покупки на незначні суми, і коли виникає спір з приводу невчасної доставки чи неякісного товару, рідко хто замовлятиме коштовні консультації юристів, а, тим паче, буде звертатися до суду. Єдина панацея — безкінечні телефоні дзвінки менеджерам, колл-центрам онлайн магазинів, що гарантує як мінімум зіпсований настрій, втрату лояльності та, в більшості випадків, неможливість дійти до компромісу на взаємовигідних умовах. Якщо ви не задоволені своєю покупкою в інтернет-магазині, за допомогою Pinky.Solutions ваш конфлікт вирішиться з максимальною економією часу, нервів та коштів. В декілька кліків ви зможете домовитись з продавцем і вичерпати конфлікт, не звертаючись до юристів, судів і державних органів.

Мета та завдання проекту

Головна ціль нашого сервісу — це можливість для людей, в яких є фізіологічні, психологічні або емоційні проблеми, та відсутня можливість звернутись до юристів, державних органів, суду для вирішення спору щодо онлайн покупки, отримати доступ до правосуддя в широкому розумінні та зробити вирішення спорів таким же простим, як покупки онлайн.
Завдання — винести вирішення конфліктів на новий рівень, змінити культуру відносин між покупцями та продавцями.

Посилання на сторінку в інтернеті

© 2017 Social Project Awards | socialprojectawards@gmail.com